Sunday morning

Just hemkommen. Ska äta lite frukost nu, thé och mackor. Riktigt gott ska det bli.
Tänkte kika något avsnitt av stylisterna sen. Ganska underhållande program, nog för att jag stör mig en hel del på vissa utav deltagarna men det är väl egentligen det som gör det underhållande.. ;)

Sen väntar dammsugning och lite allmänt plock här hemma. Jag funderar på om jag ska ta och gå igenom mina skogarderober ordentligt och sortera ut en hel del. Jag borde kila upp på vinden också och gå igenom vad jag har liggandes där uppe också. Kanske kan vara dags att slänga upp lite skor på tradera också...? La upp några tröjor där igår, och idag har jag som mål att fota lite mer och lägga upp. Vi får se vad det blir av detta.

Hoppas att ni får en trevlig söndag!


Pappa, den här är till dig.. Med din favorit. ;)

Hörs senare..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, ja visst är stylisterna bra! :) Eller bra och bra men underhållande :)



Klart ja fixar en kalender åt dig på kontoret, ge mig lite tid och pengar bara så är saken biff! :)

2011-02-15 @ 18:07:51
URL: http://dontforgettoloveyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0