Tattoos.

Har suttit och sökt inspiration till en ny tatuering halva morgonen. Vet inte riktigt vad jag vill göra. Jag har ju hela tiden varit helt inställd på att jag skulle göra en text på insidan av överarmen, men jag börjar tveka nu. Jag tror att det är bäst att tänka om. Vill ha en text, men kanske på sidan istället. Typ över revbenen på höger sida. Det kan nog bli riktigt bra.
Men det tåls att tänka på. Tycker att det är riktigt snyggt med en tatuering där..


















Gillar stilen på dessa tatueringarMen den jag ska göra ska vara stilren, det är ett som är säkert!


Kommentarer
Postat av: Maja

sccccchnyggt

2011-02-10 @ 23:46:20
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0