Ett återfall..

Okej, efter att ha fått en hel del pikar över att jag är så kass på att uppdatera här så ska jag väl försöka ta tag i detta, igen! Men det är så svårt att hitta motivationen till att plocka fram datorn när jag kommer hem från jobbet om kvällarna. Men jag ska göra ett tappert försök.. :)

Jag har inte gjort så mycket på sistonne. Helgen spenderade jag i och för sig hemma i Mora. Det var en bra helg. Jag hann med att umgås med de viktiga personerna i mitt liv, systeryster och kidsen, mormor, hann springa en shoppingrunda med mamma, och sist men inte minst hann jag med en utekväll med mina pumor!
Trots att helgen var bra så var jag otroligt lättad när jag fick kliva av tåget här hemma i Uppsala i söndagskväll.. Borta bra, men hemma bäst sägs det ju.. <3


Fick den här fina tavlan av Noel, den står nu säkert övanför min säng..

Idag är jag ledig men har en massa att pyssla med. Just nu håller jag på att tvätta all tvätt som har samlats sen i julas. Det är tur att man äger mycket kläder, plus att jag har en hel affär med kläder så att det är enkelt att förnya sig.. ;) Bara tvätten är klar ska jag springa över till gymmet för ett hårt pass som innehåller både kondition och styrka. Jag känner mig stark idag, lika bra att köra slut på energin! Tänkte unna mig lite tid i solariumet sen, kommer att förtjäna det plus att det vankas utgång på lördag och jag vill inte vara helt genomskinlig då..
När jag kommit hem från gymmet ska jag slå på stort och fixa klart med mina garderober. samt rensa ur lite jag har lessna på och lägga upp dem till försäljning på tradera, så håll utkik! Shoppa, shoppa! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0