Lättad

Utsövd och ganska pigg. Solen strålar och kylan biter i kinderna. Härlig känsla.
Ska snart iväg och jobba lite (på min lediga dag!). Blir jobb 13-20:15 idag.

Ska nog inviga några av mina nya kläder jag beställde i tisdags. Vet dock inte vad. Jag har inte hunnit med att prova dem än. Men om de svarta höga jeansen sitter bra så blir det nog dem idag. Kanske den vita "baseball"-tröjan till...? Och vita converse till det. Avslappnat men fräscht..

Känner mig otroligt lugn efter att ha fått svar på en fråga som jag har funderat på länge. Underbart är det enda jag kan säga!

Har en sak på gång, vi får se hur det blir med den, men jag är spänd till tusen. Om det går vägen kommer jag växa enormt som person, det är jag helt säker på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0