Rastlös till tusen

Söndag idag och jag har varit ledig i fyra dagar. Börjar bli riktigt rastlös. Det senaste dygnet har jag inte gjort någonting och det stressar mig något otroligt! Men jag kan ju lova att jag är utvilad iallafall. :)

Nyår var jättebra. Vi hade middag här hemma och stannade här tills efter tolvslaget då vi drog upp till Salabacke istället, där vi lyckades krascha ett vinglas, som jag såklart trampade in i foten. Kunde inte gå igår pga svullnad, men jag tror att det börjar ge med sig lite nu.


Jag och Sabina


Mia, Linda och grabbarna


Linda, Sara och Elaine förbereder efterätten

Sitter och väntar på att Sabina ska dyka upp så ska vi äta potatisgratäng, kött och pepparsås. Kommer bli grymt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fasiken vad snygg du är människa! Är ju inte klokt.. :)

2011-01-02 @ 19:33:45
Postat av: Annika

Bella, sjukt snygg du är!!! Ses vi nästa helg?

2011-01-06 @ 19:56:26
Postat av: Johanna

Va händer med bloggandet egentligen? De här är ju inte riktigt okej Isabel! Mera bloggande nu :) Vad ska ja annars läsa på all min lediga tid ;)

2011-01-08 @ 11:42:22
URL: http://dontforgettoloveyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0