Tidig morgon + shopping

God morgon!

Helgen har varit bra. Blev en utgång på saluhallen med tjejerna. Trevligt! Dock orkade jag inte vara kvar så länge, drog hem strax efter kl 02. Var så sjukt trött. Söndagen slappade jag bara heeela dagen. Så värt! Ibland behövs det bara att inte behöva göra något alls. :)

Jobb igår (och jag vaknade, tro det eller ej, upp pigg!!), rikitgt lugn dag. Dock hände en sak som kommer ge mig lite extra jobb. Men men..
Hann med en riktigt skön promenad med Johanna på kvällkvisten också. Shit, vad mina ben var slut när jag kom hem. Så himla skönt! Tack, Johanna!:)

Idag väntar jobb från 11-20. Är uppe tidigt för att det ska tydligen komma någon tekniker från com hem och fixa något. Aja, det blir nog bra. Känns som att jag komer att ha en lång förmiddag då jag är uppe och redan duschad. Inte ofta det händer kan jag ju lova.. ;)

Ska kika in på ginatricot och beställa hem lite godbitar nu. Det är jag värd! :)
Kommer en uppdatering senare med vad jag klickade hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0