Jag är ledsen..

Den senaste tiden har jag inte riktigt varit i form.
Varken haft tid eller lust att umgås med folk.
Jag ber om ursäkt, mina vänner! 
Att jag har flytt från er. 
Jag känner att det har varit enklare att undvika er.
Flyktiga bekanta har jag klarat av att möta på gatan, de vet ingenting..
Jag hoppas att ni kan ha överseende med hur jag har betett mig och inte utesluta mig ur era liv på grund av detta.
Ni är viktiga och betyder mycket för mig, även om jag har varit helt värdelös på att visa det den senaste tiden.
Jag räknar med att vara tillbaka på banan snart igen.
Då kommer vi kunna ta igen allt jag har avstått på sistonde. Promise!


Kommentarer
Postat av: Annika

Gumman, klart vi kommer finns kvar hos dig! De vet att de är bara o ring om du vill prata, finns här!! puss

2011-03-30 @ 17:48:14
Postat av: Johanna

Ta all den tid du behöver vännen! Vi förstår :) Är skönt att se lite livstecken ifrån dig på bloggen och att du verkar må lite bättre....det glädjer mig massor!! Stor kram

2011-03-30 @ 19:43:49
URL: http://dontforgettoloveyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0