Middagssällskap

Strax kommer Sabina hit på lite sushi. Trevligt och gott!
Jag börjar få lite panik över att jag äter på Ayakos lite väl ofta, det är inte bra att ha en sushirestaurang så pass nära som jag har (tvärs över gatan bara!)..


Min lilla vän..

Har suttit på balkongen i någon timme och njutit av solen också. Underbart att få se lite sol och kunna vara utomhus. Det känns som att det var lite väl längesen sist man kunde njuta av solen. Jobbigt bara att jag tampas med en otroligt envis huvudvärk. Tror att jag är inne på dag tre nu. Jag undrar när den här skiten ska ge med sig!?

Funderar på om jag ska åka hem till Mora över helgen..? Men ingenting bestämt än. Det beror lite på vad läkaren säger imorgon och vad mina föräldrar har för planer. Jag avvaktar med den funderingen tills imorgonkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0