Mondaymorning

God morgon!

Måndag idag och jag ska bege mig hem till Uppsala. Ska bli lite skönt faktiskt.. Men jag har haft en helt perfekt helg här hemma hos mamma och pappa. Bara sovit och vilat, det är det jag behöver.
Har dock inte sovit något vidare i natt. Vaknat hela tiden. Så jag känner mig lite sliten idag, men det blir nog bra bara jag har ätit frukost och tagit mig en dusch.

Mamma följer med mig ner till stan och ikväll ska vi äta middag med min kära lillebror. Känns som att det var ett tag sen jag träffade honom. Jag har bara träffat honom som hastigast den senaste tiden.. :(

Jaja, nu blir det frukost, dusch och packa ihop mina saker så att jag är redo när mamma kommer hem från jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0