Shopping..

Gjorde en liten beställning från Ginatricot igår. Känner ingen vidare inspiration för tillfället, men hittade iallafall dessa plagg.


Savanna poncho Black (9000) 149 SEKSavanna poncho Offwhite (1420) 149 SEK
Ponchon (vit + svart) kan nog bli en favorit. Bara att slänga på sig över ett linne.
Kan tänka mig att de blir perfekta till jeansshorts i sommar. Jag tror på dessa!


Cilla blazer Cream tan (3046) 499 SEK

Den här kavajen kan nog bli snygg till ljusa jeans bara och ett vitt enkelt linne under.


Malou party top Leopard (7310) 199 SEK

Ni som känner mig väl vet ju hur svag jag är för leopardmönstrade plagg. Kände att denna ropade på mig. Hoppas att den blir lika bra på som jag har hoppats...



Claw bead drop Turquoise 59 SEK

Gillar verkligen dessa örhängen, jag hoppas att de uppfyller mina förväntningar. Har vant mig av med örhängen på sistonde, men det ska väl gå att ändra på. :)



Janet short tank Black 79 SEKJanet short tank White (1000) 79 SEK

Två baslinnen. Alltid bra att ha på lager. Så sjukt bra pris också, 79:-.


Lina tube Tapioca/black (7368) 99 SEK

Slutligen blev det en liten sak till mamsen också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0