Söndagsmorgon

God morgon!

Uppe med tuppen idag. Kunde inte sova längre än till 7:30. Tror att jag kan ha sovit alldeles för mycket den senaste tiden. Men det är ju skönt att få vakna av sig själv tidigt för en gångs skjull.. :)

Är hemma i Mora just nu. Bara myser runt här, men visst längtar jag tillbaka till Uppsala. Åker ner imorgon igen. Ska bli skönt att komma hem. Men den här helgen här hemma hos mamma och pappa har varit så sjukt välbehövlig och mysig. Jag har i stort sett inte gjort någonting alls. Var ut till kidsen på Sold igår och det var hur härligt som helst, som jag gillar dessa ungar. :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, men jag kände ett sug efter att få låta fingrarna dansa över tangentbordet så det är därför det blev några rader här..

Hoppas att det är bra med er alla där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0