Två viktiga människor

Snart dags för middag här hemma. Kyckling, potatisgratäng och sås, smarrigt kan jag lova..

Har hunnit med att träffa viktiga människor idag, Ajdo och mormor. Har så skoj med Ajdo. :)
Tack vännen för att du jämt gör mig glad!

Hoppas på att hinna träffa min bästa vän en liten sväng ikväll. Det var sjukt längesen bara vi två umgicks. Vi behöver inte göra så mycket för att jag ska bli nöjd. Vi behöver inte ens göra något över huvudtaget, är nöjd över att bara få vara i Jennys sällskap..:)

Imorgon åker jag tillbaka till stan. Ska bli lite skönt att komma hem till mina saker, även om jag har haft det riktigt bra här hemma hos päronen. Finns någon jag saknat lite grann den här helgen som jag ser fram emot att träffa imorgonkväll också..:)


Önskar att jag var i samma stämmning som när detta kort togs, förra hösten på Rhodos..
P.S kan lova att det var en lyckad kväll, innan den var över så hade t o m mina shorts spruckit. Gott betyg om något?!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0