Grå novemberdag..

Pysseldag här hemma.

Tvättar en massa maskiner, nyss skurat badrummet där jag ska byta färg nu till vintern. Blir rött och svart istället för blått och vitt som jag har på sommaren. Måste bara kila upp på vinden och hämta ner ett nytt duschdraperi.

Ska även rensa ur i skåp och lådor idag har jag tänkt, plus att det strax blir en promenix med Johanna och även ett besök på gymmet är inplannerat innan dagen är över.

P är borta på match hela dagen, så då är det väl lika bra att ta itu med allt som jag bara har skjutit på en längre tid.:)

Dax att studsa ner i källaren och hänga några maskiner tvätt nu då!

Några fler än jag som kör en pysseldag i detta tråkiga novemberrusk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0