Saknar min familj!!

Usch, har haft en trist söndag. På söndagarna önskar jag att min familj hade bott närmare. Tänk vad mysigt att kunna äta söndagsmiddag med familjen varje helg. Mamma, kan ni inte flytta ner hit!? Jag har iallafall varit duktig idag och både PW:at med Johanna och kört 45 min på crosstrainern. Känner mig riktigt stolt!! Sitter och slappar i soffan och väntar på att nagellacket ska torka. Har en massa att ta tag i sen. Lägga upp i matlådor, sortera den rena tvätten och plocka undan en massa. Jag förstår inte hur det alltid blir stökigare när jag ska städa... Det vore ju mer rimligt att det ska bli ording och reda när man städar, det är ju lite det som är meningen med städning. Är nog bara jag som inte har förstått det.. Snart kommer min goding hem också, har längtat så mycket efter honom idag. Tur att det inte är allt för lång tid kvar tills han är hemma. Och en vinst har han med sig hem också! :) Kanske ska köra ett ryck och plocka undan här nu så jag kan kila bort till P och mysa med honom direkt han kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0