Underbara lediga fredag!

Ligger i sängen och har just vaknat till liv. Ledig dag idag så jag får ligga kvar precis hur länge jag vill!:)
Tänkte sätta lite fart och bege mig bort till gymmet snart. 45 min crosstraining står på schemat idag.
Vi funderar på om vi ska besöka något av badhusen idag också? Var ett bra tag sen sist så det kanske är dax!?

Behöver plocka undan lite hemma också, jag förstår inte hur mitt hem kan förfalla så fort det är dags för en arbetsvecka!? Men så himla farligt är det inte. Lite disk, lite kläder som ligger utspritt och en dammsugning, sen är hemmet i toppform igen(hoppas jag)!

Tid för uppstigning nu! Ha en trevlig dag allihopa.. Det har jag tänkt att ha!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0