Utsövd och full av energi!

Ligger nyvaken i sängen och njuter. Njuter av att vara utsövd! Somnade redan före klockan 21 igår, nackdelen med att somna så tidigt var att jag vaknade redan klockan 4 och var riktigt pigg. Men för att orka med dagen så tvingade jag mig själv att somna om, vilket inte var sådär jättesvårt:)

Ska strax gå upp och starta dagen. Jag har tänkt att hinna dammsuga av lägenheten innan jag ska iväg till läkaren, innan jobbet. Har en hel del disk som också skulle behöva en omgång..

Har såklart hittat en massa klockor jag vill ha. Bland annat denna Jetset, men jag skulle vilja ha den i svart istället. Kan nog kanske bli en sån när lönen trillar in, eller någon annan av alla skönheter som finns!:)

Nej, nu är det dags att ta tag i dagen. Hoppas att ni får en bra dag där ute i landet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0