Bra start på dagen!

Ställde mig på vågen när jag gick upp i morse och vad visar den? Jo, -1.2 kilo, och detta bara på en vecka! Gissa om jag blev glad över det!? Det här sporrar mig till att träna ännu mer och äta mer nyttigt, samt så känns det lättare att avstå onyttigheter (dock kan jag erkänna att jag tryckte i mig fem godisbitar som var kvar från gårdagen, nyss...). Jag har varit riktigt flitig denna morgon/förmiddag. Gjort ansiktsmask, färgat ögonbrynen, diskat och plockat undan lite här hemma. Snart bär det av ut i det otroligt vackra höstvädret på en powerwalk med Johanna, skoj skoj!!:) Senare idag väntar ett pass på crosstrainern också (synd att det ska vara så satans tråkigt!!), jag tar som vanligt med mig Jax och grabbarna från Sons of Anarchy så jag har något att fördriva tiden med. :)

Kommentarer
Postat av: neli

hej =)

ville bara kika in och önska dig en bra start på veckan =)

2011-10-10 @ 14:44:54
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0