Dålig karaktär

Jag skulle ha begett mig till gymmet efter jobbet idag, men jag känner mig lite utmattad så jag ligger i soffan istället. Det får bli gymmet efter jobbet imorgon istället. Sen kan det mycket väl bli middag ute med mitt hjärta. :)

Ledig helg väntar efter att arbetsdagen imorgon är över, det känns helt underbart! Vet inte när jag senast var ledig en hel helg (okej, det var inte så längesen, men de två senaste helgerna har jag jobbat iallafall!). Inga planer för helgen, förutom att jag förmodligen ska åka och kika på P:s match på lördagkväll. Hade kanske varit trevligt med en liten utgång på lördag, känner ett visst sug. År och dar sedan jag var på Saluhallen, hade kanske kunnat vara något?! Någon som är sugen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0