Jobb jobb jobb...

Sitter hemma och sliter med scheman idag. Har ett litet lunchbrake just nu. Blir helt dum i huvudet av att sitta framför datorn hela dagen. Ska ägna mig åt lite shopping nu, för att skingra tankarna lite. Allt i mitt liv rullar på bra nu, känns skönt. Dock har min värk i foten kommit tillbaka. Men man kan väl aldrig få vara helt nöjd.. :) På eftermiddagen ska jag träffa lillebror. Han ska få sin födelsedagspresent av mig. Får hoppas att han blir glad, dock är jag lite tveksam. Men men, det är något han verkligen behöver iallafall. :) Nej, dags att äta lite mat så att jag orkar ge 110% sen och bli klar med schemat. Hoppas att ni har en bra dag i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0