Ledig torsdag

Ligger på soffan och smälter frukosten. Ska bege mig iväg till gymmet snart, lite kondition och bålträning väntar. Jag vägde mig imorse när jag gick upp och insåg att jag har fått en liten present (läs 1kg till att bli av med!), så nu har jag lite att kämpa med.. Men det ska jag klara av, jag har ju hela 29 dagar på mig, optimist javisst!:)

Ska ner på stan en sväng, lite senare idag. Har en del ärenden att uträtta. Sen i eftermiddag ska jag träffa Johanna för en stärkande promenad och en massa snack, känns som att det är på tiden. Har inte träffat henne sen i söndags..

Åååhhhh, verkar som att alla åker utomlands just nu. Varför just idag? Jag vill också!! Längtar tillbaka till Asien...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0