Ännu en sömnlös natt.

Måndag morgon. Riktigt j*vla trött idag, trots att jag somnade före kl 23. Men jag har sovit så otroligt dåligt, och vaknat så fort jag rört mig (inatt igen!!), hur länge ska det här sitta i?! Jag fungerar inte som människa av denna värken. Kan knappt röra mig idag igen. Kommer bli en intressant dag på jobbet, jag kommer nog bara att stå i kassan. Det är inte direkt så att min rygg pallar att jag röjer på lagret.

Nej, nu ska jag sluta upp med det här klagandet, men det är inte det lättaste att inte klaga när värken näst intill tar över mitt liv! :(

Hoppas att ni alla där ute får en bättre start på dagen än vad jag har fått!

cute kittens - Google Images


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0