Dålig dag.

Idag är ingen bra dag! Hostig, tokförkyld och riktigt ont i ryggen (igen!!). Vaknade varenda gång jag försökte röra mig i sängen i natt. Känner mig som ett vrak idag. Jag skulle ju städa ihop lite här hemma idag innan jobbet, men det är ju bara att glömma, kan knappt röra mig.
För hoppningsvis så får jag ett par nya skor idag, lite uppmuntran.. :) Tack mamma!

Imorgon är jag ledig och kanske blir det en liten trip till Stockholm då, inte helt bestämt men... Först ska jag hinna tvätta innan jag kan bege mig ut på äventyr. Men det ska väl gå fort!?

Sugen på att shoppa lite, men vad? Har inte sett någpt på länge som jag känner sug efter. Men jag får väl offra mig lite och inte ha så höga krav.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0