Godmorgon världen!

Uppe med tupen. Ska bara äta frukost och klä på mig så är jag klar för jobbet. Jobbar 9-16 idag, hopas på mycket kunder, det är ju trots allt lördag. Men det verkar bli en riktigt fin dag, så folk kanske prioriterar att vara utomhus och fixa inför vintern?! Var bara 6 grader när jag gick upp imorse.. Brr, hösten är här!

Ikväll blir det middag ute med P. Kommer bli mysigt. Bara vi två! Sen vet jag inte vad kvällen har att erbjuda, utgång eller hemma mys?

Ha en toppen lördag!

parque - Imagens do Google

L I N N - foto, mode, vardag

Forever Autumn by ~kriakao

someotherdrugs -

Jag längtar lite tills det blir ordentlig höst, men gula/röda blad på träden och prasslet som blir när man trampar runt på dem. Men det är väl inte så långt dit kan jag tro...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0