Ljus eller mörk?

Ledig dag idag. Inte gjort något vettigt alls, förutom att ha stått på crosstrainern i 30 min. Vilket var väldigt dumt gjort eftersom jag nu har väldans ont i ryggen igen! Jävla skit rygg, kan man få reklamera denna och få en ny?!

Ska ta en snabbdusch strax och sen ner å stan med P. Måste prova en storlek mindre av bootsen jag (P) köpte förra veckan, kan hända att de jag har är ltie för stora. Ska nog ta och köpa färg till håret också och göra det riktigt mörkt nu. Lika bra istället för att färgen tvättas ur på en gång och ser dassigt ut. Ska nog satsa på brun/choklad brun. Jag hoppas att det blir bra, jag får nog pallra mig iväg till gymmet ikväll också så att jag inte bleknar bort i mörkt hår.. :)

   

Senast jag hade mörkt hår, var ju några år sedan.. Ska jag våga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0