Lugnaste någonsinn

En lugn helg börjar gå mot sitt slut. Har haft en av de lugnaste helgerna det här året. Igår sov jag till klockan 11 och sen var det tvätt och städ som stod på schemat. Behövligt men så tråkigt!
Tack och lov så kom Karolin över och åt middag med mig och snackade en hel del skit. Trevligt värre.

Idag vaknade jag tidigt och har varit på gymmet och kört ett konditionspass. Måste ta tag i det här nu, mår inte bra av att ha slappat till mig såhär. Inte okej. Fem kilo ska bort, så det är väl bäst att börja! :)

Tänkte nog bege mig ut på en lite lugn promenad också, mest för att andas in lite frisk luft och ladda inför kommande vecka, trist bara att inte solen vill komma fram något... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0