Biokväll

Nyss kommit hem från jobb och besök hos lilla fafar.

Jag har jobbat idag (igen), dagen har gått otroligt snabbt och jag har hunnit med mycket bra saker på jobbet. Men det känns i kropp och knopp att det blivit mycket jobb den här veckan (lite över 50 timmar).
Efter jobbet har jag och lillebror varit och fikat med farfar. Riktigt mysigt. Har lite dåligt samvete över att jag nästan aldrig hinner/har ork att gå bort till farfar. Men jag tror att han har förståelse för det...
Även om han säkert tycker att det är trist att det inte kommer besök så ofta.

Ikväll väntar bio med hjärtat. Vi ska se Snabba cash 2, har riktigt stora förhoppningar på den filmen. Så det blir spännande att se.



Imorgon ska jag bara ligga hemma och slappa + göra ett efterlängtat besök på gymmet. Är alldeles för längesen jag var där. Men nu ska det bli ändring på det med. Har som mål att hinna med tre besök i veckan på gymmet, så jag hoppas att jag får in det på rutin. Men det ska nog gå bra.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan en liten sväng och slökika lite på Gossip girl (som jag säkert är ensam om att aldrig ha sett..).

Ha en trevlig lördagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0