Duktighetsfällan

Tillbaka i soffan. Precis klickat hem två böcker jag känner att jag nog kan behöva just nu. Den ena heter Duktighetsfällan och den andra Diagnos: Duktig. Jag ser verkligen fram emot att få hem dessa två böcker då jag är säker på att de är väldigt givande och har en hel del at ge mig.

Ska strax köra en vals med dammsugaren innan jag ska springa ner på ica och införskaffa lite ingredienser till kvällens middag med Johanna. Det blir en pastarätt som ser lovande ut, och en efterrätt som jag hoppas ska duga.. Annars får jag ta med den ner till jobbet imorgon så får tjejerna trycka i sig den. ;)

Skulle byta en blus idag på stan, men den var såklart slut. Så nu måste jag hitta en ny snygg blus någonstanns. Älskar blusar! Man känner sig välklädd.

Dax att resa sig ur soffan nu kanske och sätta liite fart. Får ju besök om ca 2 timmar och då ska det både vara städat, maten vara klar samt efterrätten ska stå på kylning i kylen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0