Ensam måndagkväll

Ny vecka och nya utmaningar sägs det.

Jag har inte riktigt förstått att det är en ny vecka, känns som att den är lite längre än vanligt bara. Jag har fyra dagar kvar att jobba nu innan det blir helg. Och som jag ser fram emot det! I och för sig har jag hela lördagen planerad, så det blir väl ingen rast och ro för mig.
Jag undrar när jag ska vila ordentligt. Kanske på Zakynthos!? Men då vet jag ju någon som vill ut och röra på sig, någon som blir oerhört rastlös av att ligga still en sekund längre än nödvändigt....
 
Ligger ensam i soffan och slötittar på Färjan, inget vidare program direkt, men det underhåller i brist på annat. Särskillt Håkan tycker jag är en riktigt pinsam kille. Men men, man kan ju inte gilla alla. :) Efter Färjan börjar Ensam mamma söker, lätt den bästa serien just nu. Den känns inte så tillgjord som många andra serier gör. Det gillas!
 
 
Tragisk jag känner mig som analyserar tv-program. Men i brist på energi och med tanke på att tankeverksamheten är otroligt låg så blir det inte bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0