Flyttkartongerna gjorde min kväll

Precis dykt ner i soffan och ska ligga här fram till ca 22, sen väntar sängen. Ska bli underbart att krypa ner i den. Har haft en ganska intensiv dag idag, först var jag på butiken 7:30-11:30 sen bar det av på möte på huvudkontoret i Upplands Väsby. Men nog känns det att man inte är van att sitta tyst och lyssna. Men det kändes spännande.. ´Min jobbdag har resulterat i en hemsk huvudvärk vilket inte är så konstigt då jag har suttit och kollat på bildspel en bit bort utan glasögon, vilket jag ångrar bittert just nu!
Har hunnit med lite häng med Johanna också. Vi skulle få med oss 13 st flyttkartonger från oss till henne utan bil, och det gick över förväntan! Trots att jag samtidigt pratade i telefon också. Det måste ha sett otroligt roligt ut när vi kom med alla kartonger på Johannas cykel (som hon knappt lyckades styra pga att kartongerna låg över styret) och jag pratandes i telefon samtidigt som jag försökte hålla reda på alla kartonger. Antagligen roade vi någon! :)
Imorgon är jag ledig och har då har jag tänkt uträtta lite ärenden på stan, kanske hinna med en lunch med P, framkalla lite kort till farfar, jobba med scheman och sen på kvällen blir det middag med Johanna. Det blev ingen måndagsklubb ikväll, så det får bli måndagsklubb på en tisdag. Inte så illa det heller. :)
Nu är det strax dax för Ensam mamma söker!

Ha en fin måndagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0