Fredagskväll!

Det är något speciellt med känslan jag får på fredagar när jag går hem från jobbet. Även om jag ska jobba på lördagen. Vet inte varför, men så är det. En underbar känsla som infinner sig. :)

Jag har hunnit med att plocka undan lite här hemma sen jag kom hem från jobbet. Nu ska jag strax ner i källaren för att boka tvättid och samtidigt passa på att plocka upp mina undanlagda kläder som ligger i källarförrådet. Jag tänkte försöka bli av med lite på tradera. Hoppas att det finns något som går hem till tjejerna där ute! Det hade varit skönt att få bort lite, jag har alldeles för mycket kläder som jag inte längre använder (inte bara de plagg som är bortplockade, utan en hel del i mina garderober också!). Dags för rensning!

Ikväll blir det nog middag med Johanna, igen. Men jag röstar nog för hämtmat, hoppas att hon är med på det (och läser detta!:)). P har match och kommer inte hem förrän sent..

Hoppas att ni får en fin fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0