God morgon

Sitter i soffan och väntar på att tiden ska gå, så jag kan bege mig iväg till jobbet. Jag ska ju jobba 9:45-16:30 idag. Ganska kort dag, vilket känns riktigt skönt! :)

Vet inte riktigt vad som väntar till kvällen. Behöver en lugn kväll iallafall, men det lär det ju bli eftrsom det nu är tredje helgen som jag inte ska dricka en droppe alkohol.
(Och nej, jag är inte gravid! Behöver bara några vita helger nu efter sommaren...).

Nej, nu ska jag ta och hoppa i kläderna och traska ner till jobbet. Insåg precis att jag inte hade någon frukost hemma, så det får bli frukost på jobbet istället.



Ser jag inte lite vindögd ut?


Ha en trevlig lördag! Kom och shoppa vetja! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0