Gossip Girls

Ledig idag och förmiddagen spenderas i soffan med några avsnitt av Gossip Girls. Jag har blivit heeelt besatt av denna serie (efter att ha dissat den i allt för många år...!?). Den här dagen var otroligt välbehövd, har sovit 9.5 timmar i natt och känner mig riktigt utsövd för en gångs skull. Jag ska strax kicka igång den här dagen (bara jag har kollat klart på det avsnitt av Gossip Girl som just nu är igång på tv:n). Sen väntar ett konditionspass på gymmet. Såklart med ett avsnitt av Gossip Girl på surfplattan. :)



Sen väntar luunch med P, lite ärenden på stan, kanske ett besök hos farfar och till kvällen middag och häng med Johanna. Skön ledig dag. Har fyra dagar kvar att jobba denna vecka sen ledig söndag och sen väntar vanliga arbetsveckor igen. Något jag verkligen ser fram emot. Jag behöver mina lediga lör-söndagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0