Händelserik månad

Det har gått en månad sen sist jag var in här. Mycket har hänt sen dess.

- Jag har börjat jobba igen, vilket känns skönt. Jag tycker verkligen om att jobba, trots att jag inte orkar med så mycket mer än det om dagarna.
Jag kan känna mig så sjukt less ibland när jag har haft långa jobbiga dagar, men rätt var det är så påminns jag om hur otroligt roligt jag tycker att det är, trots att det kör slut på mig. :)
Jag är nog gjord för att jobba mycket! (Eller så har jag ett missbruk som kallas jobb?!)

- Jag har hunnit med att vara hemma i underbara dalarna i tre hela dagar. Vilka till största del bjöd på fest och umgänge med alla härliga människor där hemma.

- Jag har också hunnit haft besök av min fina vän Jenny. En riktig toppen helg var det när hon var här. Jag kan inte komma ihåg senast vi hade en helg ihop senast. Bara vi! :)


Jag och Jenny för ca tio år sedan i Magaluf


- Jag har haft några riktigt roliga utgångar med mina fina vänner, där det mesta har hänt. Det har varit tjo och tjim mest hela tiden.

- Jag har också insett att det är dags att jag försöker ta tag i mitt liv. Först ut är att jag måste lära mig att behärska mitt sockerintag. Jag kan inte äta godis varenda dag längre!
Jag får lov att försöka hålla det till helgerna, det mår nog alla bäst av.. Framförallt jag! (Och min ekonomi... ;))
Jag ska också köra tre veckor utan alkohol. Tror att det kan vara bra för min kropp.
Det har varit lite väl mýcket av det goda på slutet nu.

Mycket som har hänt och mycket på gång. Så snälla rara ni, håll tummarna för att detta kommer att gå vägen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0