Härliga helg

Haft en otroligt skön helg. Bara tagit det lugnt och vilat.

Igår slog jag ch Johanna död på några timmar på Gränby Centrum. Shoppade bara en nattcreme, bomullspads och en ansiktsskrubb. Riktigt bra gjort tycker jag... :) Idag däremot hann jag med att shoppa lite nytt på H&M. Och det var bara sånt jag verkligen behövde! Nu gäller det bara att hålla i pengarna fram till lön. Ekar lite på lönekontot. Men det ska nog gå bra, behöver inget mer på ett tag nu tror jag. Och om jag verkligen behöver så kan jag nog hålla ut tills nästa fredag då pengarna kommer in.. :)

Jag har hunnit med att städa lägenheten nu på eftermiddagen, så skönt att starta en ny vecka med att det är städat och fräscht hemma. Framförallt den här veckan känns det skönt att det är gjort, då jag jobbar närmare 50 timmar kommande vecka och nog inte kommer att ha så mycket energi över till det.
Hann även med att tvätta tre maskiner när jag vaknade i morse. Börjar inse att det är himla smidigt att avstå alkohol ett tag och vara hemma på helgen, man får ut så myccket mer av lördag/söndag än om jag hade varit ute och slirat..!

Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0