Myskväll

Haft en lugn dag på jobbet. Fattar inte vad alla människor gjorde idag eftersom det är löningslördag och de inte var på stan. Jag känner mig lite ineffektiv på jobbet när det inte är så mycket att göra, kan bero på att vi alltid har så mycket kunder att jag nästan blir lite handlingsförlamad när jag måste tänka ut vad som ska göras istället för att bara köra på...? Men men, ibland behövs det väl lite lugnare dagar.
Jag jobbar imorgon ockå pga sjukdomar. Så det blir 11 dagar i rad nu. Kommer nog att kännas. Men så är det ibland.

Nu sitter jag och väntar på att Jannike och Theo ska komma förbi en sväng och ha myskväll. Vi passar på när grabbarna kör utekväll. :)

Ha en toppenkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0