Semester

Ganska nyss placerat mig i soffan, för resten av kvällen. Skippar träning idag och tar det imorgon efter jobbet istället. Slutar tidigt imorgon så det blir perfekt! :)

Haft en bra dag på jobbet idag, dagen har bara rusat iväg. Jag undrar vart tiden tar vägen såna här dagar...? Men det är väl synd att klaga kan jag tycka.

Ikväll ska jag och hjärtat kika på lite resor, och förhoppningsvis boka en veckas charter. Som vi är värda det! :) Lutar åt att det blir Grekland, men vi har inte riktigt bestämt vilken ö det blir än. Men om några timmar ska det vara bestämt och klart! Och de bästa av allt, det bär iväg redan om tre veckor! Känns som en evighet sen jag var i värmen.







Åhhh, ge mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0