Semestern är bokad!

Sent igårkväll bokade vi en resa till Zakynthos, 14/9 bär det av. Som jag längtar! :)

Ligger just nu i soffan och kikar på en dokumentär om tvillingar. Och endel av tvillingparen är lite skrämmande. Exempelvis ett kvinnligt tvillingpar som har gift sig med ett manligt tvillingpar och bor i samma villa och klär sig likadant, deras barn säger att de har två pappor och två mamma (som ser exakt likadana ut!), snacka  om att barnen måste bli förvirrade. Ett annat tvillingpar gjorde allt tillsammans, de är t o m gifta med samma man och alla tre delade säng...?
Visst förstår jag att tvillingar (främst enäggstvillingar) har särskillda band, men någonstans måste man ju dra en gräns!?

Aja, alla får ju självklart göra som de vill. Jag ska inte dömma någon, men det kändes lite konstigt att se denna dokumentär och den startade en hel del funderingar.

Nu ska vi snart iväg och spela lite biljard. Och jag har en känsla av vem som kommer att ta hem segern i denna match...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0