Shoppingsug

Blev ingen biljard så jag passade på att göra ett litet besök på modeportalen.

Hittade en hel del godbitar där som lockar en hel del. Men jag får nog hålla i pengarna denna månad eftersom jag hade några obetalda semesterdagar förra månaden = mindre lön... Sen kommer jag ju såklart lägga lite pengar på semestern också, så shoppingen får nog vänta tills lönen i september trillat in.
Det klarar jag utan problem (sen om jag unnar mig något litet innan dess är en helt annan sak... ;))


VILA Ellen Knit top Black Bubbleroom.se

VILA Kaktus Knit Top Light Grey Melange Bubbleroom.se

Dry Lake Nico Dress Beige Bubbleroom.se

Rut m.fl. Jane Top Grey Melange Bubbleroom.se

Franklin & Marshall Pants True Navy Bubbleroom.se

VILA Cloa Knit Cardigan Dark Grey Melange Bubbleroom.se

Rützou Brown Scarf Brown Bubbleroom.se

Rut m.fl. Jam Top Creme/Black Bubbleroom.se

In Wear Astoni Sweater Light Grey Bubbleroom.se

Part Two Janka Shirt 518 Active Red Bubbleroom.se

Nu ska vi tydligen ut på en liten promenad istället. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0