2012 års värsta dag är kommen.

Haft kramp i magen sen jag gick upp i morse. Var övertygad om att jag skulle spy på vägen till jobbet, gick och planerade vart bästa ställena för att lägga en pizza var. Mådde lite bättre vid öppning, men sen kom kramperna tillbaka. Strax efter kl 12 bestämde jag mig att det nog var bättre om jag gick hem. Detta efter att en kunds klockarmband luktade så surt att jag började kallsvettas och kände att jag inte var långt ifrån att kräkas. Har nu legat på soffan i fyra timmar och är sjukt rastlös. Men så fort jag reser på mig så kommer kramperna. Har lyckats få i mig några dillchips och lite Zero iallafall. P skulle köpa med mat från McD efter träningen ikväll också, får se m jag kan äta något!? Hoppas det, då jag räknar med att jobba imorgon igen. Jag hittade några foton på datorn på saker jag vill sälja, har lagt upp en tidskiftssamlare i fejkskinn + en leopardklänning på tradera. Hoppas att jag blir av med dessa så jag fpr lite motivation till att lägga upp mer jag inte behöver. Vore skönt att rensa ur lite innan jag ska flytta från den här lägenheten (när det nu blir...?). Men det gäller ju att vara ute i god tid så jag slipper stressa ihjäl mig sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0