Dagens status: Skallebank!

Gårdagen var lyckad!

Först så kom mina tjejer på butiken hem till mig för ett glas vin, sen fortsatte vi bort till Anci för mingel och god Italiensk buffé med tjejerna på Gränby butiken.

Åkte hem till P sen och laddade för utgång med honom och hans vänner. Trevligt som alltid, dock så känns det i kroppen idag. Värk i benen och skallebank är det som gäller idag.

Innan kvällen var över igår så hann jag även med ett psykbryt.
McD fick ett besök på vägen hem i natt, och jag vet inte riktigt vad som hände i det köket men vi fick av någon anledning vänta i mer än tio minuter på en McFeast, känns inte riktigt som att det är så det ska vara på en snabbmatskedja...?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0