Jag för ett nytt försök, som så många gånger förr..

Känner att jag saknar bloggen när jag inte skriver på allt för länge, kanske ska göra ett försök igen (som så många gånger förr):) Vi får se hur länge det funkar den här gången!

Ledig helg(som vanligt;)), otroligt skönt att få sova precis så länge som jag behöver.

Dagen består sen av några få planer i lugn takt. Bl.a. ska ett besök på bolaget avverkas, hämta ut mat på Martinas och sen kommer mina tjejer på jobbet hem till mig för ett glas innan vi ska iväg och äta middag med butiken på Gränby. Mysig dag kommer det garanterat bli iallafall!:)

Vem vet, det kanske blir en liten utgång till kvällen också. P ska ut så kanske möter upp honom efter middagen?!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0