Lyckad lördag

Tog en ordentlig sovmorgon imorse. Kändes som att det behövdes då jag har en tvådagars bakom mig. Sen blev det häng på Pronto ett bra tag. En massa snack om gårdagens utgång med efterföljande efterfest. Tack alla för igår, var längesen jag hade en så trevlig kväll här hemma! Skrattade så mycket att jag borde ha fått några rutor på magen.:) Blev även otroligt glad över att träffa på gamla vänner jag inte sett på bra många år. Blev så glad över att ni också var hemma denna helg och över att jag fick reda på eran lilla hemlis!:)

Idag har jag inte gjort många knop, så ska försöka göra lite nytta genom att dammsuga halva lägenheten och sen laga middag. Sen väntar nog filmkväll ikväll.

Ha en trevlig söndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0