Semesteeeeer

Haft några sköna dagar hemma i Uppsala nu. Så himla skönt att vara hemma igen, trots att jag hade väldigt mysigt i Mora. Men hemma är trots allt hemma!
Sen jag kom hem har jag hunnit med att hälsa på Karro och lilla Alicia, druckit gott på Framfickan med Johanna, Frida, Sara och Malin. Hängt på Flurran, shoppat, ätit gott, druckit gott och sovit en del. Semester med andra ord!<3

Idag har vi haft farfar här på middag, jag skulle göra en smarrig tårta, men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig.. Det blev en annan version av denna goda skapelse.:)

Nu väntar filmkväll med lillebror. Ha en trevlig kväll!

Nedan: Kort från i onsdags när vi var på framfickan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0