Sommaren är kort

En semestervecka kvar nu. Känns lite konstigt att jag om en vecka ska ta mig i kragen och ladda upp för jobb, jobb, jobb.. Tur att jag trivs så bra på mitt jobb att det bara kommer att ta några minuter, sen är jag back on track igen!:)

Jag har lite smått ställt in mig på att semestern snart är slut och då väntar hösten! Av någon anledning så gillar jag hösten. Det finns en massa mysiga kläder i butikerna, man kan ha långärmat på sig på jobbet (vilket man i och för sig har kunnat denna sommar då det varit så kallt!), slipper ha ballerina skor utan man kan gå runt i stövlar dygnet runt, det är okej att föredra en mysig hemmakväll framför barnhäng och uteserveringar.

Jag köpte förresten två höstplagg idag på stan, ett par Primeboots och en kavaj från Busnel. (Ber om ursäkt för den dåliga bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0