Första flytten avklarad.

Haft en helt okej vecka. Mycket jobb, som vanligt..:) Har också hunnit med att flytta ut ur lägenheten, lite blandade känslor över det. Jag har ändå bott där ett bra tag, men det känns helt underbart att det är på gång. Imorgon är det bara tre veckor kvar tills vi flyttar in i nya lägenheten. Som jag längtar!!:)

Helgen har också varit bra. Middag med familjen i fredags, utgång med Rodellskan på Katalin igår. Sen blev det vidare till Birger.
Dock var det någon som lyckades förstöra kvällen för mig. Vissa människor vet inte när de bara ska vara tysta.. Tragiskt men sant!

Nu är det strax bedtime med mitt <3, mysigt värre!

Bild från gårdagen på Katalin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0