Sjukstuga

Andra dagen jag är hemma från jobbet. Så otroligt trist att vara hemma, men vad ska man göra när man har så lite energi att jag knappt orkar ta mig in i duschen? Hur ska jag då palla att springa runt och serva kunder!?

Missar troligtvis Avicii på globen imorgon också, men eftersom jag inte känner mig på topp idag så är det ju dumt att chansa. Måste vara frisk till nästa vecka, då väntar en hel del.
Måndag består av jobb och ihoppackning av min lägenhet.
Tisdag och onsdag är det kura med jobbet i Upplands Väsby, på huvudkontoret.
Torsdag måste jag hinna städa ur lägenheten.
Fredag flyttar lillebror in i min älskade lägenhet. Känns faktiskt lite vemodigt om jag ska vara ärlig... Men det kommer bli kanon när vi väl får våran nya lägenhet!:)

Den här våren kommer bli kanon! Dock så kanske den är lite väl fullbokad, men vad gör det!? Det är ju trots allt bara saker som jag verkligen vill göra!!

Nu ska jag fortsätta att fokusera på mina husprogram på tv 8, tror att det är bästa medicinen..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0