Utslagen tjej

Trött tjej som skriver nu. Känner mig helt utslagen idag. Jag har knappt rört mig från soffan på hela dagen, förutom nyss när jag sprang ner i källaren och hämtade upp lite mer kläder som jag precis lagt upp på tradera. Blev motiverad när jag insåg att 70% av de plagg jag la upp förra veckan blev sålda. Känns bättre att lägga upp dem där än att slänga/ge bort dem. Då kan jag ju lägga de pengarna på nya plagg och då sortera ut ännu mer kläder ur garderoben... :)
 
Helgen har varit bra, om än något kort. Igår hjälpte jag Johanna att flytta nästan hela dagen, och igårkväll var det kräftskiva som gällde. Riktigt skoj var det, dock så blev det ett ganska trist slut på festen. Men det är sånt som händer... Jag var hemma vid 2 och har sovit så otroligt dåligt i natt. Ca 2 timmar i stöten, men det kanske resulterar i bra sömn ikväll?!
 
Nu ska jag boka en tågbiljett så jag kan åka hem till dalarna i helgen och bara ta det lugnt och mysa med min familj. Det känns väldigt välbehövligt just nu. Om jag längtar, ooohh ja! :)
 
aubin & wills
 
foreverandalways
 
借刀殺人。

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0