Kul kul..

Den första helg på länge jag stannar inne så har jag det högsta rekordet på min blogg..
Känns lite skoj måste jag medge.. (:

Kanske är för att ryktet har spritt sig angående min nya hårfärg eller så tror vissa att jag kanske ska tipsa om vad som hände igår... ? Ja, jag vet då inte.. (:

Denna helg har varit otroligt lugn. Detta främst beroende på att jag har kört igång med GI-metoden.
I fredags var jag bara hemma och kikade på Idol med mamsen.

Jobbade igår på dagen, skönt med REA så en massa folk dök upp. Tiden går ju så mycket fortare då. Sen så gick jag hem och la mig på soffan och kikade på två filmer, Heartbreake Hotel och Byfånen-Wallander. Skapliga filmer..
Somnade före 23. Så underbart skönt. Vaknade sedan av mig själv imorse, helt utvilad vid 9.20.

Dagen idag har också varit riktigt lugn. Gick upp och strosade runt i lägenheten ett tag innan jag bestämde mig för att inta lite frukost. Efter det blev det en promenad på ca en timme och sedan hem framför tv:n igen. Avverkade filmen Välkommen till familjen. Sådär var den.

Sen har jag bara degat framför denna dator resterande tid av dagen. Tänkte pallra mig ner till solariumet lite senare efter att jag har varit och storhandlat mede pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0